Τρίτη, 16 Μαρτίου 2010

τον άρρητο υμένα


Δεν τους κατέχουμε τους αρχαίους μας
μονάχα τους θωρούμε με μάτια έκπληκτα
αναφωνώντας εκστατικά ,ω τι σοφία και τι πνεύμα
με το κεφάλι άδειο από Αθηνά

Τα αγάλματα τους με το περίσσιο κάλλος
την φυσική τους ομορφιά ,όλο ρυθμό και χάρη
δεν στάθηκαν ικανά να ομορφύνουν τη ζωή μας
τα παιδιά μας να τα πλάσουμε αγάλματα ζωντανά
λύπη και πόνος για τ' άψυχα τα ξόανα
που καταφέραμε να γίνουμε στο διάβα του αιώνα.

Τον αρχαίο μας μόνο τον κατακρίναμε η τον επευφημήσαμε
ποτέ μας δεν τον καταλάβαμε
τον εδιδαξαμε έτσι ρηχά στης επιφάνειας , τα άβαθα
ποτέ δεν τον ακούσαμε να μας μιλάει.

Μόνο φροντίσαμε με επιμέλεια και ύφος παγωνιού
ω τι τιμή προγονική,
να καμαρώνουμε για ότι είπανε
πάντα μ' αυτιά κλειστά και μάτια ακατάδεκτα
πάντα μέσα απ ' τα δικά μας μάτια.

Το νεοέλληνα για να τον χτίσεις ,πιότερο είναι να γκρεμίσεις
περισσότερα να ξεριζώσεις και λίγα να διαπλάσεις
σαν άγαλμα ζωντανό να τον σμιλεύσεις
για να φανεί η ψυχή η ελληνική ,να λάμψει

Σαν την παρθένα διαλαλεί τον Παρθενώνα ,τον άρρητο υμένα
που άγονος σαν τη στέρφα νύφη καρτερεί ν' ανθήσει
ταφόπλακα κατάντησαν τα όμορφα μάρμαρα μας
τι κρίμα , μας έκαψε ο ήλιος της Ελλάδας.

7 σχόλια:

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Αδελφέ μου Ιωάννη,

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙΣ,
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟ ΑΓΩΝΑ,
σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιό σου σε εμένα.

Έχω κιόλας δανειστεί και αναδημοσιεύσει αυτό το αριστούργημά σου, αφού, πριν, του διόρθωσα τα ελάχιστα ορθογραφικά λάθη που είχε, και έκανα μια-δυο μικροαλλαγές που νομίζω ότι το βελτιώνουν.
Εάν θέλεις να τις δεις, κάνε ένα κλικ εδώ.

Είμαι περισσότερο από βέβαιος ότι θα συνεχίσουμε την υπέροχη ουρανοκατέβατη συνεργασία μας (διότι, ΝΑΙ!, περί αυτού πρόκειται). Και όλο αυτό, το χρωστάμε στο κάλλος μίας γυναικείας ψυχής. Όπως καλά θα γνωρίζεις, όμως, πίσω από κάθε τι ωραίο, άξιο και σημαντικό, βρίσκεται πάντα μία (αληθινή) γυναίκα.

ΚΑΛΥΨΩ είπε...

ΙΩΑΝΝΗ!!!

Σαν την παρθένα διαλαλεί τον Παρθενώνα ,τον άρρητο υμένα
που άγονος σαν τη στέρφα νύφη καρτερεί ν' ανθήσει
ταφόπλακα κατάντησαν τα όμορφα μάρμαρα μας
τι κρίμα , μας έκαψε ο ήλιος της Ελλάδας.


υπεροχο!!!!
τον αρρητο υμενα διαλαλουμε
και κρεμασαμε το κοκκινο σεντονι
απλωμενο λαβαρο το σημαδι απο την βιασμενη μας ψυχη..
εμεις θυτες και θυματα
εξορισαμε τον πνευμα μας
πουλωντας Παρθενωνες..

την αγαπη μου και τα σεβη μου!!!!

Ιωάννης είπε...

Αγαπητέ φίλε Αϊάσανθε , δεν έχω καμμία αντίρρηση στην αναδημοσίευση του ποιήματος , ούτε και διαφωνώ με τις μικρές αλλαγές που είδα , μιάς και εξυπηρετούν κοινό στόχο .

Την αφύπνιση της ελληνικής ψυχής.

Και ναί , θα συνεχίσουμε την συνεργασία μας .

Οσο για την μούσα μου , την σιωπηλή νεράιδα , αυτήν που έβαλα μέσα μου και έγινε αλήθεια , γνωρίζω , είναι αληθινή , και ό,τι γράφω όμορφο άξιο και σημαντικό , το γράφω μόνο γι αυτή και γιά το θαύμα που ζω δίπλα της ΄το φως που ηλιοβολεί και αντανακλά ο έρωτάς της στη ζωή μου , δημιουργεί.

Ουδέποτε στην ζωή μου είχα γράψει οτιδήποτε.Το συγγραφικό μου σύμπαν χρονολογεί τις απαρχές της ύπαρξής του στην έκρηξη του βλέμματος που έσπειρε ο έρωτας της .Κρυστάλλωσε τα ρευστά ορμήματα της ψυχής μου, σε στέρεους ιριδισμούς χρωμάτων .Κατέργασμα στην δυναστεία της σιωπής ,ήχησε με την λιτή του χάρη τον σφυγμό της καρδιάς μου , ανάμεσα σε λευκές εκρήξεις ,ξορκίζοντας με εκστάσεις ομορφιάς , το ακτιστο.Πρωτόφαντο φανέρωμα τα λαμπερά της όνειρα στο χαμόγελο ,θανάτωσαν το έβρυο της έλλογης μετριότητας ,ενός ανθρώπου που η γραμματικές του γνώσεις είναι τρεις τάξεις στο γυμνάσιο .Τέτοιας λογής και ποιότητας είναι ο θησαυρός που είναι βαθιά κρυμμένος μέσα της ."ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ"

Να είσαι πάντα καλά φίλε μου ,απρόσμενε..

Αϊάσανθος Ίων είπε...

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΟΥΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΣΕ ΕΣΕΝΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΥΠΩΘΕΙ ΣΕ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ "ΦΕΪΓ ΒΟΛΑΝ" ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΠΙΤΙΑ!
ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ... ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΩ, ΜΩΡΕ, ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΛΕΞΗ!... ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ, ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΟΣΑ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΣΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΙΩΝΑΣ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΕΙΡΑΣ ΜΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΒΩΜΕΝΟΥ ΑΝΤΡΑ, ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ!
ΕΠΙΣΗΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΟΡΘΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ -ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ;- ΣΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ.

Όσο για την υποδοχή που επεφύλαξες σε εμένα τον αδιάκριτο εισβολέα, το μόνο που μπορώ να σου πω με βαθιά ευγνωμοσύνη είναι ότι ΜΕ ΣΥΝΕΤΡΙΨΕΣ με τον πλέον ευεργετικό για εμένα τρόπο.
Αλλά, για να το καταφέρεις αυτό, σημαίνει πως είσαι ένας πραγματικά ανώτερος Άνθρωπος.

Να είσαι πάντα καλά, ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ.

Αϊάσανθος Ίων είπε...

Έχω ολοκληρώσει, πάλι με τρόπο απροσδόκητο και με πράγματα εντελώς διαφορετικά από εκείνα που αρχικά ήθελα να βάλω, την ανάρτησή μου με την αναδημοσίευση του "Άρρητου υμένα".
Όποτε έχεις διάθεση, ρίξε της μια ματιά. Πιστεύω πως έχει γίνει πραγματικά εκπληκτική.

Ιωάννης είπε...

αδελφέ ,

Αϊάσανθε Ίων

διακριτέ ,διακριτικέ ,διακεκριμένε φίλε μου , πάντα ευπρόσδεκτος

την αγάπη μου ..

να είσαι πάντα καλά

Ιωάννης είπε...

Καλυψώ ,

φίλη αγαπημένη

ας εξορύξουμε τα ορύγματα της ψυχής μας
από τα μεταλλεία της καρδιάς μας
Λυδία λίθος της ανθρωπιάς μας να γενεί
το πνεύμα των προγόνων το αδάμαστο
ελληνικός ας άγουμε τη ζωή μας
ξεπληρώνοντας το χρέος μας στη μοίρα
που γεννηθήκαμε σε τούτα δω τα χώματα