Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2010

το όνομά σου φυλαχτό

το όνομά σου φυλαχτό
μες στη καρδιά ζωγραφισμένο
να μην το πιάνει μάτι
το χω κρυμμένο μυστικό
στα βάθη μου είναι φυλαγμένο
μαζί μου με αγάπη

κι όταν το στόμα ψιθυρίζει
γράμμα το γράμμα τ’ όνομα σου
βγάζουν τα στήθη προσευχή
η σκέψη γύρω σου γυρίζει
ριγούν τα χείλη στ’ άγγιγμά σου
γίνεσαι υπόσχεση κι ευχή

θέλω να είσαι στη ζωή μου
μέσα μου γύρω μου παντού
γιατί μονάχα έτσι ζω
να σου το λέω είσαι η αρχή μου
σε θέλω εδώ κι όχι αλλού
να σου φωνάζω σ’ αγαπώ

πάλι απόψε μακριά μου
γίνετ’ η απόσταση φονιάς
ανάβει κόκκινα φανάρια
πράσινο έχεις στη καρδιά μου
του έρωτα σου ο βοριάς
μου δείχνει τα δικά σου αχνάρια

πόσο θα ήθελα να βρω
δύο φτερά και να πετάξω
να γίνω απόψε ένα πουλί
μια προσευχή για να σε δω
πόσα θεέ μου να σου τάξω
το βράδυ να μας βρει μαζί

πάρε με άνεμε βοριά
φύσα και πάμε εκεί ψηλά
φύλλο η καρδιά μου, σήκωσέ τη
άκου πως τρέμει σου μιλά
είναι η αγάπη μου μακριά
ψάξε και βρες τη , φίλησέ τη

στείλε της γράμμα τα φιλιά μου
είναι τα χείλη μου υγρά
έχουνε πάνω τ’ όνομά της
στέλνω κι αγάπη απ’ τη καρδιά μου
να ναι τα βράδια της ζεστά
να μην κρυώνει στα όνειρά της

πες της το πώς την αγαπώ
να ξέρει πως δεν είναι μόνη
πως θα χει δίπλα της εμένα
γη θα κινήσω και ουρανό
η απόσταση δεν με παγώνει
κι ας είν’ τα χέρια μου δεμένα

Δεν υπάρχουν σχόλια: