Πέμπτη, 6 Ιανουαρίου 2011

λείπεις και ψάχνω να σε βρω

λείπεις και ψάχνω να σε βρω
ψάχνω να δω αν είσαι εδώ
νιώθω παντού το άγγιγμα σου
πάνω σε τοίχους τ΄ όνομά σου

στίχους αφήνω σε χαρτί
χτύπους με ένα χρώμα γκρι
μέσα σε πράγματα δικά σου
άψυχα , ψάχνω τη καρδιά σου

λείπεις και μοιάζω με λυγμό
στη μοναξιά που ακροβατώ
κι είναι η δική σου απουσία
βυθός στη λίμνη Αχερουσία

γράφει η καρδιά ένα τραγούδι
θλιμμένο άχρωμο λουλούδι
ζητά μιά νότα απ’ τη καρδιά σου
λίγο ρυθμό απ’ τη ματιά σου

λείπεις κι αγάπη περιμένω
πότε θα ‘ρθει ότι προσμένω
πότε θα πιω την αγκαλιά σου
πότε τη μέθη απ' τ’ άγγιγμά σου
-------------------------------
στου έρωτά σου τη σιωπή
που σεργιανίζει στη ψυχή μου
τις αναμνήσεις μια μορφή
το πάθος ξημερώματα ξυπνάει
τις πίκρες της γλυκό κρασί
που κουβαλάει στη θύμησή μου
απ το παλιό βαρέλι στη ζωή
αδιάκοπα ο πόθος με κερνάει

2 σχόλια:

Σάιλεντ είπε...

...ταξιδιάρες λέξεις,πέλαγα χαμόγελα....ψυχή μου λατρεμένη...

Ιωάννης είπε...

είσαι εσύ η θαλασσά μου
μέσα σου πλέουν τα όνειρα μου
πέλαγος είναι το φιλί σου
και ταξιδεύω εκεί μαζί σου

βγαίνω βαθιά στα ανοιχτά σου
γιά να βρεθώ στην αγκαλιά σου
βλέπω τον ήλιο στην ματιά σου
το φως που αφήνει η καρδιά σου

μοιάζει ετούτο το ταξίδι
μ' ενα πελώριο δαχτυλίδι
κιεσύ μ' ένα μαργαριτάρι
που 'χει του φεγγαριού τη χάρη

ψυχή μου λατρεμένη ..